onsdag 29 mars 2017

onsdag 29/ 3 2017

Måndag var vi, ja vi båda Helena och jag bjuden till de principal från bibelskolan. Vi hade träffat hennes man tidigare. Och Fellister hade möt mig några gånger. Trots det uppskattade jag enorm att jag var med. Och det blev en heldag. Jätte trevligt mycket att prata om, god mat Vi  En jätte trevligt dag. Tisdag op de CTC. Och av 35 patienter förstod 30 vad jag sa. HURRA!
Och idag barnkliniken. ? Nu är det bara 2 arbetsdagen kvar. Tiden går fort, värre just nu! Det lyckas forfarande inte med kort, jätte tråkigt.
Önskar er alla en trevlig kväll Jeannet

1 kommentar:

  1. Åh... vad roligt det varit att följa din blogg och jag är imponerad av att du kunnat skriva med tanke på allt strul med din dator.
    Safari njema och välkommen hem. Just nu fantastiskt vårvinter väder/Sigrid

    SvaraRadera