onsdag 18 januari 2017

onsdag den 19 januari leo ni leo

kära ni jag ljuger inte om att jag var fullständig slut igår. Alla dessa intryck OCH att lyssna till språket!!!Idag var jag på sjukhuset till nästan 14.30 OCH inte så värst trött.Även idag kl 7.30 på sjukhuset. Först rapporten, jag förstår inte struktuen än. Det finns kommentar tja det är lite svårt än. Var även idag hela dagen på avdelningen. Vissa patienter mycket sjuk. De anhöriga sköter om allt dvs matlagning, omvårdnad, dricka etc. Så mycket patientkontakt finns det inte.  Idag hade jag vatten med mig vilken tur. Det finns inget att köpa ingen som kokar kaffe. Mot eftermiddag kommer det en temos met the med MYCKET socker i. Det var en väsignelse igår, behövdes inte idag.Även idag simmat i denna fantastiska lake Nyasa. Tvättat håret. och mig själv.  Det är underbart att bo så nära denna sjö.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar