måndag 30 januari 2017

måndag 30/1 2017

Ik ga het proberen......wat? OM ER EEN FOTO OPTE KRIJGEN.
 Foto nr 1 på väg till Kyela.     fot nr 2 lunch i Kyela

een vrije dag, heb zaterdag gewerkt.  Naar de markt in Kyela. Altijd leuk die markten. Daar ook gelunchd. Gema wist een restaurent  waar er goede hygiene is. Het werd vis, rijst spinazie en bonen. Erg veel graten in de vis, het werd geen vis voor mij. ( nog even en dan ben ik vegetariaan) dat wil ik niet echt in mijn oven ziet het er niet zo lekker uit en dan wordt het groente! Niet veel gekocht.      Så bra detnlyckas med bilder. Jippy! Ledig idag, har ju jobbat på Lördag. Idag till marknaden i Kyela. Vägen dålig, marknaden kul. Inte köpt mycket ja frukt avokado och mango!  J JÄtte gott.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Tycker mig se Gema som gäst. Hälsa henne.
    Kul med bilder. /Sigrid

    SvaraRadera